f_k Creative Commons License 2021.03.22 0 3 23106

Nézzük:

A Szeged Kecskemét szakaszon van egy Tiszás Makó Budapest Szegedről 6.15 kor.

Kecskemétre 7.52 kor érkezik. A következő szegedről történő kecskeméti indulás a 7.20 as Makó Bp Volánbuszos.

Nézzük a Kecskemét-Cegléd szakaszt:

7.35 kor (1990) elmegy a Dunaújváros Kecskemét Cegléd Jászberény Eger utána egy Volánbuszos lassú 8.00 kor Ceglédre utána egy 8.45 ös Baja Szolnok.

Hogy lehetne indulni Szegedről?

6.15 kor , de lenne 15 perces pihenő Kecskeméten. Ugyanis 8.05  kor mehetne. Jászberény  10.10/10.15 Hatvan 10.55/10.58 Salgótarján 12.05

Itt Jászberényig az egri járat elviszi az utasokat elviszi előle mintegy 86 km!

 

Visszaút: 

Salgótarján 13.05

Hatvan 14.12/14.15

Jászberény 14.55/15.00

Cegléd 16.25/16.26

Kecskemét 17.03/17.05

Szeged 18.40

 

Itt a 14.30 kor Jászberényből Kecskeméten át Dunaújvárosba közlekedő járat után 30 perccel Ceglédtől a 16.25 ös Cegléd Kecskemét Volánbuszos kocsi mögött és a 17.00 Budapest-Kecskemét -Szeged jarat mögött 5 perccel fért volna be.

 

A társcégek menetrenjét vettem figyelembe a 7.00 szegedi indulás a Volánbuszos makói járat miatt szinte lehetetlen a kecskeméti indulás csak a egri járat után lehet Jászberényből szintén. Abban az időben a társcégektől hozzájárulást kellett kérni, ha egy meglevő járattól vett volna utast ahhoz engedélyt nem adtak.

 

Előzmény: trizs77 (23102)