XANTIi Creative Commons License 2021.03.21 0 2 43100

Nem egészen. A legtöbb esetben megjön a köszönöm. Napi eset, hogy telefonon távjavít az ember. Nagyon laikussal és félprofival is. Ha nem megy a dolog, akkor küldöm szervizeshez. Vannak aljas hibák de nagy többségben piti vagy képzelt, vélt hibák. Ne tudd meg mennyi PA-ra kapcsolás, vagy ilyen +10 kHz baki van.

A legfontosabb pár kérdéssel felmérni, mennyi tudás és fizikai lehetőség áll a megsegítendő mögött.

Mert aztán van nagyon reménytelen eset, de van olyan is, hogy a 3. mondat után kiderül, hogy átlátja a gazdi.

Az a nagyobb baj, ha valóban szervizeshez kell küldeni. A távolságok, a postai díjak és a nagypofájú de félamatőr mekkmesterek miatt.

De a több évtized szervizelés mellett is nekem nem teher. Azért sem mert a mai napig én is fordulok tanácsért, segítségért nálam gyakorlottabbhoz más szakmai területen. Attól nem leszek szegényebb ha másoknak nem kell végig nyomozni amit egyszer kigatyáztam. Sok esetben még CB-ben is vannak elsőre szinte lehetetlen, megmagyarázhatatlan hibák. De kollégát is megkérek, ha sikerült a végére járnia, akkor hívjon vissza mert érdekel a megoldás. Az is előfordul, hogy valami javításról való beszélgetés közben a hiba kiderül percek alatt, de egy jót traccsolunk közös régi ismerősökről, technikáról vagy szidjuk a rendszert.

Előzmény: Törölt nick (43099)