advocatusdiaboli Creative Commons License 2021.03.19 0 1 390031

És ez csak egyik fele a problémának. A másik, hogy miből származó energiával töltjük őket???

 

A drágasággal meg lízinggel meg megint csak az lehetne elérni, hogy a világ ma autózó népességének úgy a háromnegyedét teljesen kizárnánk újra a mobilitásból. De mivel ez politikailag-társadalmilag-gazdaságilag KIVITELEZHETETLEN (konkrétan pl: Indiában, Kínában KITÖRNE A FORRADALOM) - ezért úgyis csak azt érnénk el ezzel, hogy a világ szétszakadna, és a szegényebb (de nem csak a népesség, de most már a mobilizáció szempontjából is a TÖBBSÉGET JELENTŐ) országok nem lennének hajlandók foglalkozni a gazdag országok villanyautózási hobbijaival, nem tartanák magukat az ottani előírásokhoz, sőt, "akkor már miért ne" alapon valószínűleg a mostani emissziós előírásokon is lazítanának, hogy olcsóbb és amúgy meglepő, de valószínűleg takarékosabb járműveket gyárthassanak.

 

Mivel elmúlt rég az az időszak, amikor a harmadik világ a technológiának csak fogyasztója volt, mivel mára kiépült a gyártási képesség is (Afrika még nagy importőr, de Ázsia, Dél-Amerika bizony saját, helyben gyártott járművekkel közlekedik), így erre nekünk már ráhatásunk nem lesz.

Előzmény: Auralianus (390028)