alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.20 0 0 3036
Kopasz légy Te is olyan, mint a hátéemel: ami értelmetlen, azt hagyd figyelmen kívül.
:)

Jól látod: Ferrariék szélcsatornában mérik majd a dolgot, független szakértők vezetésével.

A csapatjáték mindig is az F1 része volt. A hőskorban pl. ha a menő autója lerobbant, akkor a 7. 6., 5., 4. ... utolsó pilóta a rangsorban szépen kihúzott a boxba és átadta az autóját. A pontokon azután osztozkodtak. Volt, hogy vki 3 autóban ment, ebből 2-ben pontokat ért el ...
A turbókorszakban a mostanival épp ellenkezőleg: a nyulak indítása harapózott el: a csapat második versenyzője extra puha gumikon, kevés üzemanyaggal és öngyilkos módon kihegyezett motorral indult el. A konkurrens csapat VB várományosa meg bekapván a legyet - nem tudhatta, tényleg blöff-e - utána eredt.... és széthajtotta a gépét, a nevető favorizált pedig "bekocogott" az első helyre. Prost és a Renault többek között ezért nem lett VB '81-83-ban.

Előzmény: Kopasz (3035)