A hatvanas években szemmel látható mennyiség érkezett be a Vauxhall Vivákból is . Az utcánkban egy ügyvédnek is volt egy piros .
![](https://img.index.hu/imgfrm/9/2/8/7/MED_0016519287.jpg)
A Renaultokból tudtommal csak 4 , 8 , 10 és 16 érkezett , utána elhalt ez a vonal . Viszont a Fiat már a háború után is jelen volt itthon , és gyakorlatilag a rendszerváltásig kitartott .
Multipla a BNV-n valamikor 1960 körül :
![](https://img.index.hu/imgfrm/9/2/9/1/MED_0016519291.jpg)
A Ford Escortból a valamikor ' 69 körül jött egy nagyobb adag , abból is volt egy az utcánkban sötétkék színben talán CZ rendszámmal . Aztán jött a protekciós körnek egy adag MK I -es Ford Capri is .
Fiat stand az 1972 -es BNV-n :
![](https://img.index.hu/imgfrm/9/3/1/4/MED_0016519314.jpg)
De ne legyünk rendszám nélkül , legyen két Fiat , egy 850 - es a végéről és egy 127 -es az elejéről :
IF-40-64 , IT -40-20
![](https://img.index.hu/imgfrm/9/3/1/7/MED_0016519317.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/9/3/1/8/MED_0016519318.jpg)
Az utolsó protekciós körük emlékeim szerint már a gengszterváltás hajnalán egy nagyobb mennyiségű kettes Golf illetve csepp Kadett volt ....
A pór nép meg csak azt látta , hogy tele van a Merkur telep kocsikkal a sorszámok meg nem haladnak , majd egyszer csak jött az áremelés , és rögtön utána az értesítés , hogy át lehet venni az autót , igaz egy 'kicsit ' magasabb összegért ! :/