Örülj neki, hogy nem találtál egy darabot sem.
Szomorú tény, hogy mérsékelt örömforrás mindegyik Opel/GM/Holden eredetű benzintemető. A holden V6 hajlamos eltépni a bicikliláncot , utána pusztul az egész.
A legkevésbé problémás - azaz napi szinten használható, úgy hogy élvezhető is egyben - az, az,amiben te is ülsz.
Vagy valamelyik 4 hengeres dízel.
Ez van.
Üjonnan biztos szép és jó volt , mindegyik, mindegy? hogy milyen motorral, de az 'újkoriságuk' tovatűnt. Ha jól tévedek, akkor a Fiat konszernnek 2011-ig sikerült eme remekművet gyártani.... 10+ éves darabokról van szó. Vannak a gépkocsinak előnyei és hátrányai.
Bódé masszívabb (és nehezebb),mint az elődje.
Futóműve kevesebb / ritkább karbantartást igényel.
A szépség relatív...kinek mi jön be.
Nekem a widebody 155-höz képest visszalépés a 156. A 159 kb. ugyanaz,mint a 156, ebből a szempontból.
A Giulia még kevésbé jön be,optikát tekintve.
A 2.9 motor nem Busso, orgánuma....háááááát, nekem nem egyenlő, attól amin én szocializálódtam: Alfa GTV6, majd 155V6 és végül 156V6.
Van tizenpárezer km saját tapasztalat a Giuliával, remek kocsi, de nem álmaim netovábbja. Biztos meg- vagy ki-öregedtem, de sajnos, nem tudom már avval a csillogó / párás szemmel nézni, mint a felsorolt elődjeit.
Kíváncsi leszek, majd a te véleményedre, ha átülsz a 159-ből egybe. A 2literes motor, napi használatra , nem rossz. Jó a öröklétnek tervezték a járművet...
dízel is, van pár ismerősnek és szeretik. Nekem, a 2.9ből szemlélve, gyengének tűnnek, viszont fenntarthatónak.c
(c) piece