TudatLan Creative Commons License 2021.03.12 0 0 217713

Örülj neki, hogy nem találtál egy darabot sem. 

Szomorú tény, hogy mérsékelt örömforrás mindegyik Opel/GM/Holden eredetű benzintemető. A holden V6 hajlamos eltépni a bicikliláncot , utána pusztul az egész. 

A legkevésbé problémás - azaz napi szinten használható, úgy hogy élvezhető is egyben - az, az,amiben te is ülsz. 

Vagy valamelyik 4 hengeres dízel. 

Ez van.

Üjonnan biztos szép és jó volt , mindegyik, mindegy? hogy milyen motorral, de az 'újkoriságuk' tovatűnt. Ha jól tévedek, akkor a Fiat konszernnek 2011-ig sikerült eme remekművet gyártani.... 10+ éves darabokról van szó. Vannak a gépkocsinak előnyei és hátrányai.

Bódé masszívabb (és nehezebb),mint az elődje.

Futóműve kevesebb / ritkább karbantartást igényel.

A szépség relatív...kinek mi jön be. 

Nekem a widebody 155-höz képest visszalépés a 156. A 159 kb. ugyanaz,mint a 156, ebből a szempontból.

A Giulia még kevésbé jön be,optikát tekintve. 

A 2.9 motor nem Busso, orgánuma....háááááát, nekem nem egyenlő, attól amin én szocializálódtam: Alfa GTV6, majd 155V6 és végül 156V6.

Van tizenpárezer km saját tapasztalat a Giuliával, remek kocsi, de nem álmaim netovábbja. Biztos meg- vagy ki-öregedtem, de sajnos, nem tudom már avval a csillogó / párás szemmel nézni, mint a felsorolt elődjeit. 

Kíváncsi leszek, majd a te véleményedre, ha átülsz a 159-ből egybe. A 2literes motor, napi használatra , nem rossz.  Jó a  öröklétnek tervezték a járművet...

dízel is, van pár ismerősnek és szeretik. Nekem, a 2.9ből szemlélve, gyengének tűnnek, viszont fenntarthatónak.c

 

(c) piece

Előzmény: Paco155 (217710)