kgaboroo Creative Commons License 2021.03.08 0 0 102984

Az eredeti szimering kibírta a hosszú állásidőt is. Az utángyártott szarok már sokszor nem is voltak benzinállóak. 

A hosszú tárolási idő akkor tesz keresztbe mikor nem megfelelő a hely és a motor főtengelyének megállási helyzete.

Kétütemű egyhenger optimális esetben úgy áll meg, hogy a dugattyú lezárja a szívótorkot.

Ha utólag mozgatják az évek alatt egy külső fészerben akkor a főtengely megállhat bármely pozícióban és a szoknya nyitva hagyhatja a szívótorkot.

Innét kezdve a levegő bejuthat a forgattyúsházba.

Azt hinné az ember, hogy egy viszonylag olajos felület nem korrodálhat zárt térben. Aztán mégis rozsdás lesz belül a sonka, a hajtókargörgő és a szimering futópályája.

Valszeg láttál Te is ilyet ha jól visszagondolsz, Én biztosan láttam ilyet több alkalommal is.

Simsonoknál elég gyakori a szimering okozta fals levegő, de jellemző tünet az MZ-k esetében is.

Ha felpörög, nincs alapjárat ez az első amit megnéztem. Nem is kell feltétlenül cserélni a szimeringet, sokszor csak utánahúztam a feszítő rugóját. Főleg ha még a gyári volt benne. Jobb megoldás volt mint beletenni egy fekete színű utángyártott szart.

Volt egy időszak, hogy nemigazán lehetett kapni jó minőségű szimeringet. 

 

Amúgy megvagy, jól vagy, Covid sehol? Már régen voltam itt. Nemigazán látok a régebbi hozzászólókból senkit.

Eltűnik egy korszak. :-) 

Előzmény: cam aro (102983)