Bocsi, a térképkivágattal csak a problémára fókuszáltam:)
A kormányzati elvárás nem a mellékutak generálfelújítását célozza, hanem kizárólag a MOTO GP pálya minél könnyebb elérését.
Csak annyi mellékutat újítanak fel, amennyi közvetlenül kapcsolódik.
Szerintem a 33121. út indokolatlan, miért kellene egy ötszámjegyű mezőgazdasági útra autópálya csomópont?
Főleg, hogy a Görbeházára bevezető szakaszát nem is újítanák fel, csak az elkerülő út csomópontját vezetnék ide.
Sokkal fontosabb lenne a 35. út - M3 csomópontot tervezni...
Miféle gondolkodás ez itt, amikor Mogyoródnál összesen 2 csomópont van, de brutális jármű- és népsűrűség terheli.
https://www.google.com/maps/dir/47.6014139,19.2720356/47.5835007,19.241509/@47.595885,19.2377142,5857m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0
Görbeházánál pedig a "madár sem jár", Mogyoródhoz képest.
Ide írom, de remélem mások is értik:
a 3508. út burkolatállapota jobbnak látszik Görbeháza - M3 felüljáró között, mint M3-Hajdúnánás között, de csak ezt az 5,3 km-t tervezik felújítani,
Hajdúnánás pedig 10 km-re van a tervezett csomópontoktól.
2019-es képen:
https://www.google.com/maps/@47.8173999,21.3085444,3a,75y,92.44h,80.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9IfFfL4vKjV-K30PARE74Q!2e0!7i16384!8i8192
De miért is kellene ez a gigantomán-elvetemült csomópont-halmozás?
Ha a pénzt sajnálják a mellékutaktól, de még a 35. úttól is... (Nem ez a projekt fogja megoldani a térségi közlekedés hiányait...)