dimelo Creative Commons License 2021.03.08 -1 0 53832

Bocsi, a térképkivágattal csak a problémára fókuszáltam:)

 

A kormányzati elvárás nem a mellékutak generálfelújítását célozza, hanem kizárólag a MOTO GP pálya minél könnyebb elérését.

Csak annyi mellékutat újítanak fel, amennyi közvetlenül kapcsolódik.

Szerintem a 33121. út indokolatlan, miért kellene egy ötszámjegyű mezőgazdasági útra autópálya csomópont?

Főleg, hogy a Görbeházára bevezető szakaszát nem is újítanák fel, csak az elkerülő út csomópontját vezetnék ide.

Sokkal fontosabb lenne a 35. út - M3 csomópontot tervezni...

 

Miféle gondolkodás ez itt, amikor Mogyoródnál összesen 2 csomópont van, de brutális jármű- és népsűrűség terheli.

https://www.google.com/maps/dir/47.6014139,19.2720356/47.5835007,19.241509/@47.595885,19.2377142,5857m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

 

Görbeházánál pedig a "madár sem jár", Mogyoródhoz képest.

 

Ide írom, de remélem mások is értik:

a 3508. út burkolatállapota jobbnak látszik Görbeháza - M3 felüljáró között, mint M3-Hajdúnánás között, de csak ezt az 5,3 km-t tervezik felújítani,

Hajdúnánás pedig 10 km-re van a tervezett csomópontoktól.

2019-es képen:

https://www.google.com/maps/@47.8173999,21.3085444,3a,75y,92.44h,80.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9IfFfL4vKjV-K30PARE74Q!2e0!7i16384!8i8192

 

De miért is kellene ez a gigantomán-elvetemült csomópont-halmozás?

 

Ha a pénzt sajnálják a mellékutaktól, de még a 35. úttól is... (Nem ez a projekt fogja megoldani a térségi közlekedés hiányait...)

Előzmény: ÁsítóSárkány (53829)