farigó82 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 26194

Ezt most láttam, hogy ismét félreérttettél. Kérlek, olvass figyelmesen. :)

Szóval a 100a és a 80a/120a vasútvonalak által bezárt hegyesszögben egy kerületközpont található átjárható utcaszerkezettel. Itt a vasút-vasút átszálláson nem segítene érdemben egy drótkötélpálya, mert mire beszállnál a kabinba, már gyalog átérnél a másik állomás peronjára (kb. 15 perc, ezt gyerekcsoport kísérése során tapasztaltam). Ezen az átszállási időn úgy lehetne javítani, ha lenne a 100a-n egy Kőbánya-teher (Expo tér) személyforgalmi megálló, a 80a/120a-n pedig Kőbánya-felső peronjait pedig eltolnák a felüljáró irányába. Keresztező állomásként olyasmi lehetne, mint Berlinben a Hbf. vagy Ostkreuz (kinek mi tetszik, költségvetés kérdése).

Kabinos drótkötélpálya szerintem szerintem a Fradi-rendező--Népliget--Expo tér--Pillangó u. M relációban jelenthetne nagy előrelépést (ütemezhetően), mert errefelé olyan áthatolhatatlan akadályok állnak, mint Budán a hegyek.

A gyalogos-bringás felület függesztése a 37-es villamos hídjára tökmás - de szintén áthatolhatatlan területekkel kapcsolatos - problémát oldana meg. Egyrészt így a 37-es villamostól gyalog elfogadható környezetben lehetne elérni az Expo teret (ha már nem kanyarodik le az Expo térre az egykori 29/100(Y)). Bringával pedig belvárosi területek felől is megközelíthető lenne az Expo. Ezen a térképen mutatom, hogy ez a fejlesztés mit eredményezne még: https://merretekerjek.hu/#zoom=14&lat=47.48401&lon=19.12403&scope=varosban&waypts=47.49209,19.08831:47.50004,19.15374&traffic_avoidance=intermediate&compromise=1&suspension=0&pedestrian_traffic=1&allow_ferries=1&alternative=0 Ha Felsőrákos jó feltételekkel érhető el a Belváros felől, az a Rákos-patak és a Veres Péter út mentén a XVI-XVII. ker-eknek és a kapcsolódó elővárosoknak is nagyon jót tenne.

ex41fan

Előzmény: ÁsítóSárkány (26179)