Hírfigyelő Creative Commons License 2021.03.08 -1 0 53831

"1.: Az tényéeg érthetetlennek tűnik, hogy miért nincs csomópont az M3-nál sem a 3501-hez sem a 3508-hoz.

 

2.: Ha ehhez hozzáadjuk, hogy az M3+M35 a jelen formájában nem tűnik segíteni a Tiszavasvári-Balmazújváros vagy Tiszavasvári-Hajdúböszörmény szakaszokon sem, [...]"

 

 

Nos, egy "utólagos betoldás-jellegű" megoldással mindkét problémán lehet segíteni utólag is. Ennek lényege, hogy az M3 - 3502 csp.-ot és a 3323-as út Hn. -- M35 - 3323 csp. közötti szakaszát összekötjük egy új 2×1 sávos (és 8-9 m széles) korszerű átkötő úttal (M3 - 3323 Átk. út), amelynek déli csomópontja a Hajdúnánás -- M35 - 3323 csp. közötti útszakasznak a kb.-i felezőtávolságára esne.

 

A nyomvonala ez lehetne: Az új átkötő út (az "[M3 - 3323 Átk. út]") az [M3 - 3502 csp].-tól 0,2 km-re D-re a [3502]-es útból indulhatna ki az [Átk. - M3 - 3502 csp.]-tal -- így ui. nem kellene átépíteni(!) az [M3 - 3502 csp.]-ot. Innen 1,2 km-re DNy-ra a [109]-es vasút felett közúti felüljáróval kellene átvezetni.

 

A következő csomópontja [Átk. - 3501 csp.] innen 2,2 km-re D-re (a [3501]-es út -- [109]-es vasút vasúti átjárójától 0,3 km-re ÉNy-ra a [3501]-es úton), a két kis tanya közötti (csak 70-80 km/h-val bevehető) kanyarban lenne (az ún. "Kiserdő" előtt és mellett), mivel a [109]-es vasút [3501]-es úti vasúti átjáróját nem érinthetné(!) az új csomópont megépítése.

 

Innen 1,0 km-re DNy-ra kellene az új átkötő út részére egy (É-i) híd a Keleti-főcsatorna felett, mert az ezen belüli védett területet az átkötő útnak feltétlenül el kellene kerülnie(!) -- (a "Kendereskert" nevű, mezőgazdasági bemutató növénytermesztő és állattenyésztő terület ez, amely a város élelmiszeriparába zöldségféléket és húsféleségeket szolgáltató fontos élelmiszeripari termeléssel bír) -- , majd a következő csomópontja innen 1,0 km-re D-re a [3508]-as úttal kötné össze ([Átk. - 3508 csp.]).

 

Innen 5,2 km-re DK-re kellene az új átkötő út részére egy (D-i) híd a Keleti-főcsatorna felett, majd végül innen 1,9 km-re DK-re lenne az új átkötő útnak a [3323]-as úttal alkotott csomópontja ([Átk. - 3323 csp.]). Innen pedig a [3323]-as út adja (egy 7,1 km-es útszakasszal) az [M35]-ös útra történő csomóponti rákötést ([M35 - 3323 csp.]).

 

Az új átkötő út összhossza:>> önmagában (a megépítendő rész): 1,2 + 2,2 + 1,0 + 1,0 + 5,2 + 1,9 = 12,5 km; (a [3502]-es út és a [3323]-as út rákötő részeivel együtt pedig: 0,2 + 1,2 + 2,2 + 1,0 + 1,0 + 5,2 + 1,9 + 7,1 = 19,8 km) lenne.

 

Az új átkötő út [M3 - 3323 Átk. út] lehetséges célszerű nyomvonala

 

 

Az áttekintő térkép, melyen az [M35 - 3323 csp]. is jól látható

 

 

A "Kendereskert" nevű mezőgazdasági terület, ii. annak villamos felsővezetékes bekötésének nyomvonala

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (53829)