Olvashattad volna figyelmesebben...
Arról a szakaszról írtam, amelyet az M4 átadott határszakasza ellenére is egyre nagyobb tehertranzit forgalom terhel.
A 4. főúti csomóponttól a 47. út körforgalomig Berettyóújfalunál.
Az, hogy B.újfalu és Ártánd között milyen az útminőség, nem annyira ismeremott már van gyorsforgalmi alternatíva.
2018-ban így nézett ki:
https://www.google.com/maps/@47.1775195,21.5908613,3a,75y,278.84h,80.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sz6jucc4selWI9FG8ziJWRg!2e0!7i13312!8i6656
Végigolvashattad volna kommentemet, mert benne van:
Ebben a tempóban a 37 km-es Püspökladány-Berettyóújfalu szakaszon tovább romló útállapotok felújítása közel 15 évig tartana... (26 km)
Megjegyzem: a 8-37 km között 2006-ban egy szakaszban újították fel (éppen 15 évvel ezelőtt).
A szakaszon évente 500-550 000 kamion fizeti meg az E-útdíjat. (1700 Ft= 850-935 millió Ft)
2014-től (2013. félévkor vezették be) eltelt 7 évben 6-7 milliárd forint folyt be az államkasszába.
Visszaforgattak legfeljebb 1,4 milliárdot...
Elvárható (lenne) a hivatalos tájékoztatástól, hogy hősi eposzok helyett/mellett a siralmas valóságot is közöljék!