ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.03 0 0 786

Közben: alaposan utánanéztem: azt a kis ficakot egy sor térkép már beépltettnek jelöli, de ha megtartják Mg területnek, elvileg a szűk környezet megint csak a zajvédelem miatt problémás. Nem sok hely van a két oldalon.

 

Viszont számolgattam hosszesést, és úgy átlag 7% jött ki becslésnek, ami egy kanyart is tartalmazó alagútnak igencsak meredek.
Gondolom a főváros nem tisztán saját forrásból gondolja a dolgot, onnantól kezdve az útügyyi műszaki előírásokat be kell tartani.

Talán egy 40-es tervezési sebesség teherforgalom tiltása mellett, felfelé jó széles 1 db sávval, lefele előzés tiltásával, teherforgalom teljes tiltásával (leginkább egyszerre lenne fontos és tilos a kapaszkodósáv) vagy nagyon jelentős korlátozásával bele is férhet, de simán lehet hogy 30-as tervezési sebesség lesz belőle. A megállási látótávolság kérdésébe bele sem mentem...

Előzmény: . kata31 (783)