Némi toleranciával próbálom kezelni a részletek hamarosan... jelzést.
Már 18 éve vonszolódik az M4 tervezése-építése. (2003. Autópályatörvény)
A közel 2 évtizedben a G-nap miatti leállítás és a Modern Városok program okozta a legnagyobb kárt.
Az MVP abszurd diszkriminatív intézkedés, mert különbséget tesz az adófizető állampolgárok között élethelyük szerint.
Akik megyeszékhelyen laknak, nekik több - jobb jár, mint azoknak, akik a "nagyváros" után 30-90 km távolságra próbálnak megélni...
Ebben kiemelten sorsüldözött a Nagykunság és a Sárrét lakossága.
Szolnoktól 125 km a következő megyeszékhely (Debrecen), ahol már van autópálya, csak éppen más irányba visz...
A szűk látókörű és hibás döntések áldozatai lettek:
Karcag, Püspökladány, Nádudvar, Kaba városok,
Bucsa, Szerep, Sárrétudvari, Báránd, Tetétlen községek,
mert az M4-42. út csomópont 15 km-es körzetében 60 000 ember él!
Több, mint Szekszárd, Dunaújváros, Veszprém, Salgótarján, Hódmezővásárhely, Eger, Nagykanizsa, vagy Zalaegerszeg megyei jogú városokban...
Mennyit számítanak ezek az emberek, akiket a határtól nyugatra szakított Trianon?
Ezekhez a sorscsapásokhoz most felzárkózik a megkésett karcagi nyomvonal-módosítás.