dimelo Creative Commons License 2021.03.02 -1 2 53804

Némi toleranciával próbálom kezelni a részletek hamarosan... jelzést.

 

Már 18 éve vonszolódik az M4 tervezése-építése. (2003. Autópályatörvény)

A közel 2 évtizedben a G-nap miatti leállítás és a Modern Városok program okozta a legnagyobb kárt.

 

Az MVP abszurd diszkriminatív intézkedés, mert különbséget tesz az adófizető állampolgárok között élethelyük szerint.

Akik megyeszékhelyen laknak, nekik több - jobb jár, mint azoknak, akik a "nagyváros" után 30-90 km távolságra próbálnak megélni...

Ebben kiemelten sorsüldözött a Nagykunság és a Sárrét lakossága.

Szolnoktól 125 km a következő megyeszékhely (Debrecen), ahol már van autópálya, csak éppen más irányba visz...

 

A szűk látókörű és hibás döntések áldozatai lettek:

Karcag, Püspökladány, Nádudvar, Kaba városok,

Bucsa, Szerep, Sárrétudvari, Báránd, Tetétlen községek,

mert az M4-42. út csomópont 15 km-es körzetében 60 000 ember él!

Több, mint Szekszárd, Dunaújváros, Veszprém, Salgótarján, Hódmezővásárhely, Eger, Nagykanizsa, vagy Zalaegerszeg megyei jogú városokban...

 

Mennyit számítanak ezek az emberek, akiket a határtól nyugatra szakított Trianon?

 

 

Ezekhez a sorscsapásokhoz most felzárkózik a megkésett karcagi nyomvonal-módosítás.

 

Előzmény: Landsmann_ (53803)