trizs77 Creative Commons License 2021.02.22 0 6 50591

No akkor ehhez egy adalék.

 

Kb. 1970-re a Csajka már nemszeretem autóvá vált a politikai felső vezetésben.

A kimondott protokoll flotta (Kárpát utca) kivétel a párt vezetői addig se igen jártak ilyen autókkal, de az állami vezetők kb. 1959-1970 között bizony harcoltak azért, hogy kinek jut Csajka?

 

1970 körül jött a Mercedes őrület a sok impala és egyéb, soxor egyedi ámérikai csodabogár után.

Mentek a különlegességek a III. vonalba szakszervezeti vezetőknek és hasonló állású személyeknek.

 

 

Mi legyen a Csajkákkal?

A Filmgyár kapott 4-5 db-t, meg ide-oda is elsóztak párat.

A távolabbi megyei tanácsok elnökei is kaptak 1-1 db-t.

Zalaegerszeg, Szombathely, Nyíregyháza, Debrecen, Békéscsaba, Pécs, stb.

 

 

A Vas megyei Tanácsot vezető kádernek nem tetszett a Csajka.

Amúgy is útálta a protokollt.

A megyei tanács gépjármű előadójának*** kiadta parancsba, hogy vegye át a kb. 8-10 éves autót és dugja el.

Ha jön vmi nagy főnök (igen nagy főnök) Budapestről akkor majd előveszik, de különben Ő továbbra is a Volgájával jár.

( világoskék volgája volt)

Így is lett.

A megyében új, valójában már kb. 8-10 éves Csajka a szombathelyi tűzoltóság fedett garázsának sarkában élte következő 4-5 évét.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

A gépjármű előadó egy igen komoly beosztás volt kb. 1980-ig.

Pláne területi elven működő cégeknél.

 

 

 

 

 

Előzmény: Fekete110r (50589)