Milee Creative Commons License 2021.02.22 0 0 35846

Szia!

Ezt használom https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ovz.carscanner    , de van ios és win. mobilos változata is. Valamint ezt a WiFi-s OBD2-t . https://www.aliexpress.com/item/32847166607.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dbNWsha

Nyílván ez is jelentősen korlátozott program, továbbá a gyártó függvénye is, hogy mennyit enged betekinteni az ECU-ba. Pl ezzel a 4 összerakott diagrammal teszteltem az indulástól kezdve, hogy mikor éri el a hűtővíz, a motorolaj, valamint a katalizátor az optimális hőmérsékletet. Ebből következtetve, hogy meddig nem tanácsos pörgetni a motort, valamint a GPF regenerálását milyen fokozatban, ill fordulaton érdemes elkezdeni és meddig engedni motorfékkel, hogy ne essen 600 C fok alá a katalizátor/GPF hőmérséklete. Mivel a lerakodott korom gyulladáspontja kb 5-600 C fok körül van. Korábban írtam pár sort, hogy a benzines részecskeszűrőt GPF-et másképp kell regenerálni, mint a dizel DPF-et http://kepkezelo.com/viewer.php?file=af8xy6cdl2078wmc7knw.jpg    

Persze ez is csak egy amatőr szintű alkalmazás kezdőknek, de tapasztalásnak , játéknak elegendő. :)

 

Előzmény: Zsolt_555 (35845)