névtelen Creative Commons License 1999.10.11 0 0 48
A tömegközlekedés alapszolgáltatás.
Ugyanúgy, mint az orvosi ellátás, meg az oktatás.
Nem onnan kell elvenni a pénzt...
Mertha rossz a közlekedés a szegény nyugdíjas mivel menjen be a rendelőbe..?
Igen, pl. megszüntetném a 65 év flettiek ingyenes utazását (kapjanak a távolsági járatokra pl évi 24 db 90%-os kedvezményt, PLUSZ ORVOSI IGAZOLÁSSAL INGYEN UTAZÁS A LAKHEKLY ÉS AZ ORVOS KÖZT), a maradék pénz azt meg egészségügy-fejlesztésre...

Kedves "Neadjunkpénzt a tömegközlekedésre" elvet képviselők, értsétek meg: A TÖMEGKÖZLEKEDÉSNEK NEM PÉNZÜGYILEG KELL NYERESÉGESNEK LENNI, MERT A NYERESÉGET A JÁRULÉKOS HATÁSOK (IS) HOZZÁK ÉS NEM CSAK A MENETDÍJBEVÉTEL
ERRE VÁLASZOLJATOK, PLÍÍÍÍÍÍZZZZZZZZ!!!!!!!!!!
(bocs a kiabálásért)

Egy példa: mai Népszabadság:

"Bécsben a metróépítés költségeit hagyományosan a főváros és a szövetség ötven-ötven százalékos arányban biztosítják. A szakemberek a metróépítkezés kiadásait a tömegközlekedés javításán túl rentábilisnak tartják egyebek között munkahelyteremtő hatásuk, a magángazdaság számára juttatott megbízások miatt is. A Wifo gazdaságkutató intézet tanulmánya szerint egymilliárd schillinges mélyépítési beruházás 1500 munkahelyet teremtett. Az elmúlt több mint három évtizedben munkához jutott mintegy százezer osztrák 38 százaléka volt csak bécsi."

és itt nem is ír a környezetvédelni szempontokról

Előzmény: ouzo (47)