Tamska Creative Commons License 1999.10.09 0 0 8
Na én hasonlóan jártam, a cégemnél a benti telefonomon a következő tüneteim lettek:
hiába tettem le a telefont viszacsörgött, hiába nyomtam meg a flasht dettó visszacsörgött. Hívtam a hibabejelentőt aki először nem tudta mi lehet a hiba oka, utána rájöttek, hogy felrakták ezt a szolgáltatást - úgy mint neked - kéretlenül. A csúcs pedig az, hogy ezen a vonalon hívásátirányítás van előfizetve és mint kiderült a két szolgáltatás üti egymást. Erre mondom az embernek, hogy akkor most vegye le a nem kért szolgáltatást. Azt nem lehet - mondja - mivel erre csak az egykettőnek van jogosultsága. Ekkor kezdtem begurulni, telefon az 1212-re mire a nő megnézi és visszaszól, hogy ok le fogják szedni elnézést stb. Telt múlt az idő, mintegy jó hónap elteltével ismét ugyanez a hiba jött elő. Nagyon begurultam egyből hívtam az 1212-t és kértem a főnököt. A ügyfélszolgálatos valahogy levett a lábamról és megkért, hogy mondjam el mi a gond. Elmeséltem neki, hogy most mit tapasztalok, meg hogy mi volt egy hónapja, és kérdeztem tőle, hogy ki a felelős és mi a szarért nem tudja a bunkókám aki ráteszi szolgáltatást, leellenőrizni azt, hogy milyen szolg van fent. Persze, hogy nem tudott válaszolni, de nemegészen tíz perc alatt leszedték az "ingyen" szolgáltatást, ami a meg nem szakított kapcsolatok miatt nem is volt egészen ingyenbe nekem. No comment.

Azt javasolom bombázd őket hívásokkal (az ügyfélszolgálat úgyis ingyér' van), és ne hagyd magad követelj kártérítést, a te problémád sokáig húzódott, így valszeg a károd is jelentős. NE HAGY MAGAD!

Előzmény: laca55 (-)