nyebojsza Creative Commons License 2021.02.15 -2 2 53749

Az egész a mohácsi hídnál, M9 nyomvonalnál kezdődött, aztán előkerült egy-két (borsodi vagy bihari) szépen felújított útszakasz. Erre mondtam, hogy egy-két rövid, szépen felújított sokadrendű utat én is tudok mutatni, de minek... Ezektől se az 51-es se az 52-es se az 54-es nem lesz jobb, se a Mohács(Pécs)-Szeged útvonal nem lesz rövidebb...

 

Egyébként a Szolnok-Köröstetétlen-Kocsér-Kecskemét nemcsak a Szolnok-Abony-Nagykőrös-Kecskemét útvonalnak lenne alternatíva, hanem a Szolnok-Tószeg-Tiszajenő-Szentkirály-Kecskemét útvonalnak is. Mi ezt használjuk, mert Nagykőrös-Kecskemét katasztrófa... De menj végig rajta egyszer... többször nem fogsz! Ezek nem autó/pénztárca kímélő utak!!

 

A másik a Nagykáta-Újszilvás-Abony... Nem sok ember akar Nagykátáról Abonyba menni.

A Nagykáta-Tápiószele-Újszilvás-Abony-Tószeg/Szolnok útvonalra szintén nem sok ember kíváncsi, kivéve az a pár ember aki az ipari parkba menne, de ennek két buktatója van: az egyik Abony, a másik a 4612-es út...

Aztán ami még beárnyékolja a Tápiószele-Újszilvás-Abony út szépségét, hogy utána jött egy fordulat (Újszilváson már se pálinkafesztivál, se motoros találkozó), és az újszilvási csomópontot direkt nem kötötték be az M4-be...

Előzmény: Hírfigyelő (53726)