Carpy Creative Commons License 1999.10.08 0 0 27
nevtelen!

"nekem mindegy, hogy ki ad pénzt a tömegközlekedésre, de
1. adjanak!
2. ne áldozzák be a tömeközlekedést se a politikának se az olajlobbinak se az útépítő cégeknek"

1000% egyetertek. En csak az ellen vagyok, hogy a BKV-t is az allam tamogassa. Epp eleg naki a vasut tamogatasa, az autobusz-rekonstrukcios program, az elkerulo szakaszok epitese, a milliardos fogyasztoi arkiegeszites rendszere, stb.

ttime!

Attol, hogy csendesebb lett a 4-6 villamos, szerinted tobben utaznak rajta? Ugyanez ervenyes a zold buszokra.
Ha mar kornyezetvedelem, akkor annyit hadd tegyek hozza, hogy a legtobb videki varosban nem zoldbuszokat vettek, hanem felujitrottak a regiek motorjat, vagy kicsereltek Raba D10-esre. Olykor a teljes flottaet. Joval olcsobb megoldas volt. Csak kevesbe latvanyos.... (a'la Demszky)

SzigDani!

Szerinted ki kototte a szerzodest a Vilagbankkal? Raadasul abban 50 %-os koltsegfedezeti aranyt irnak elo s lentebb mar irtam, hogy "A Vilagbank számításai szerint a koltsegfedezeti mutató idén közel 47 százalékos lesz, ha azonban egyszerűen összevetjük a várható 59 milliárdos költséget és az állami árkiegészítéssel együtt 35 milliárdos tarifabevételt, 59 százalék jön ki."

Ez egyben valasz Pokerarcnak is: jelenleg evi 14 md forint fogyasztoi arkiegeszitest fizet az allam a BKV-nek. Ez hatalmas osszeg.

Tisztelettel, Carpy