Landsmann_
2021.02.13
|
|
-1 2
53740
|
Én nem értem a létjogosultságát az ilyen határmenti utaknak abból a szempontból, hogy a másik országra hivatkoznak. Példa. Ha egy maygar Debrecenből Aradra akar menni, nem hinném, hogy átmegy a határon Nagyváradnál, hogy aztán ilyen szintén öszvér úton menjen. Nyilván ha román az autós, akkor az átmegy. AZ nyilván nem fog a fél keleti országrészen végig autózni és úgy át határon. Azt meg pláne nem tudom elképzelni, hogy mondjuk Gyula és Debrecen között valaki a román utat vegye igénybe, vagy fordítva, ha a határmenti M47 épülne meg. De egyébként meg teljesen fölösleges ezen elmélkedni, mert az utakat nem oda építik ahova az autósoknak és a többségi lakosságnak jó lenne, hanem magánérdekek alapján döntik el az utak helyét. Már több mint egy éve meg kellett volna szülni az M47 nyomvonalát, de még mindig ott tartunk, hogy sehol. Ami viszont érdekes, hogy az az M8 vagy M9 vagy mifene ami a Dunántól felől jönne és Debrecenig húzódna, az is erre a lila nyomvonalra hajaz. De mondjuk itt akkor megintcsak nem értek valamit. Nyilvánvalóan két autóutat párhuzamosan nem fognak kiépíteni. Akkor most mi is fog épülni? Vagy elkészül az M47, aztán mikor az az M8 vagy M9 épül, akkor meg majd átkeresztelik? Csak nekem tűnik úgy, hoyg nem kis káosz van? Tehát még az sincs eldöntve, hogy honnan hová szándékozank utat építeni, nemhogy az, hogy az az út hol menjen. |
Előzmény: Aladár46 (53739)
|
|