-zarko- Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224813

Nekem volt.Első pofon az,hogy az elejéhez(fék futómű) csak gyári cuccok vannak. Az osztómű a gyenge pont.És nem olcsó.

Az én vevőm átcsinálta 30 i re. reccsent is az osztómű.

 

2 féle létezett,az egyik , a régebbi egy hidraujulikás sperrel volt,nem tudom pontosan hányig,talán 93.09

A másik a "buta" IX ő már az ABS-el fékezgette a megpörgő kerekeket.Ez utóbbi volt nekem.Itt nincs sperr difi

Itt a hegyen a "nem kérdez csak megindul" volt a jellemző. Amig fel nem hasalt a magas hóra.

 

Másképp dőlnek az első tornyok,igy pl egy légmennyiségmérő könyökcső is speckó,hiszen a simáé beleérne.

 

16 osnál kisebb kerék nem megy rá.Ha jól tévedek az első fék megegyezik a 40 i -ével

 

Német pályán óra szerint 220 a vége.

 

Én visszasirom az enyémet az utód e36 320i tükrében,meg pláne.

 

Ha ma nézzük,én ix be nem vágnék bele.Elkoptak ezek az autók(elég ha csak ezt a fórumot nézzük,régen nem gyöztem visszaolvasni)

Ha nem olyan helyen laksz vagy kell a 4 kerék,én az IX et elengedném.És vegyük figyelembe hogy ki vett ix et:Jürgen,aki a családi háztól a mélygarázsig ment,vagy Hans aki dágványföldén nyomta évekig.

Rohadnak nagyon.

Én 1 milyályt toltam újrakasztnizásra,plusz az első futómű 3 kiló.Sima 525 i hez rizikikósabb vállalkozás.

Előzmény: golfmania (224812)