Nekem volt.Első pofon az,hogy az elejéhez(fék futómű) csak gyári cuccok vannak. Az osztómű a gyenge pont.És nem olcsó.
Az én vevőm átcsinálta 30 i re. reccsent is az osztómű.
2 féle létezett,az egyik , a régebbi egy hidraujulikás sperrel volt,nem tudom pontosan hányig,talán 93.09
A másik a "buta" IX ő már az ABS-el fékezgette a megpörgő kerekeket.Ez utóbbi volt nekem.Itt nincs sperr difi
Itt a hegyen a "nem kérdez csak megindul" volt a jellemző. Amig fel nem hasalt a magas hóra.
Másképp dőlnek az első tornyok,igy pl egy légmennyiségmérő könyökcső is speckó,hiszen a simáé beleérne.
16 osnál kisebb kerék nem megy rá.Ha jól tévedek az első fék megegyezik a 40 i -ével
Német pályán óra szerint 220 a vége.
Én visszasirom az enyémet az utód e36 320i tükrében,meg pláne.
Ha ma nézzük,én ix be nem vágnék bele.Elkoptak ezek az autók(elég ha csak ezt a fórumot nézzük,régen nem gyöztem visszaolvasni)
Ha nem olyan helyen laksz vagy kell a 4 kerék,én az IX et elengedném.És vegyük figyelembe hogy ki vett ix et:Jürgen,aki a családi háztól a mélygarázsig ment,vagy Hans aki dágványföldén nyomta évekig.
Rohadnak nagyon.
Én 1 milyályt toltam újrakasztnizásra,plusz az első futómű 3 kiló.Sima 525 i hez rizikikósabb vállalkozás.