szilvatövis Creative Commons License 2021.02.09 -1 1 387132

Itt nem füstokádó szörnyek kiűzéséről van szó, hanem a valóban tiszta működésű benzines, dízel, gázos illetve benzines hibrid és dízel hibrid járművek ellehetetlenítése a tét.

Ki akarják űzni a klíndízeleket, amik már tisztább levegőt pufognak ki, mint amit beszívnak.

 

Mondjuk ha a hibrideket szóba hozta miért is probléma, hogy elő kell melegíteni a katalizátort?

A hibrid nem csak az első kilométeren jelent előnyt.

 

Szeretném, ha elmagyarázná valaki, mi a fene ez a parasztvakítás, teljesen hülyének nézik az embereket?

Sport idei első számában közreadott kiváló cikkében a vízforralót hozza példaként, amely 2000 wattal (2 kW) jó négy perc alatt melegít fel 1,5 liter vizet 100 Celsius-fokosra. Mivel a katalizátor belsejében ennek a duplája a térfogat és a komponenseket nem 100, hanem 200 fokra kellene melegíteni másodpercek alatt, könnyen kiszorozható, hogy ez indulás előtt több perces előizzítással vagy több tíz kilowattnyi fűtőteljesítménnyel működne csak.

 

Három liter víz van a katalizátorban, amit föl kell melegíteni 200 °C-ra, vagy mi ez a majomkodás?

Előzmény: Kisfiatal (387131)