dandy30 Creative Commons License 2021.02.07 0 0 2770

Én egyetértek veled Tibor. Elég sok darab volt már a kezemben. Az alig futott darabtól a harmincezer km et is elkerült darabig. Botrányos volt a gyártás sok esetben. Képekkel is dokumentáltan ezeket felújítás, során. Azt mondanám Rigánál és Verhovinánál egyaránt nagyon gyorsan zuhant a minőség. Talán még 74 ig odafigyeltek és onnantól kezdve zuhanó repülés minden tekintetben. Rengeteg félretett gyári selejtes újszerű állapotban levő motorból kiszerelt , illetve motorba soha be nem szerelt alkatrészem van. És itt teljesen mindegy jóformán miről beszélünk. Váz alkatrészek ,csálén vagy akár meg sem heggesztve

 Trehány módon összelapátolt blokkok. Hiányosan alapozás nélkül festett alkatrészek. Kegyetlenül ütő kerékagyak és folytathatnám órákig a felsorolást. Sokszor nekem is elmegy a kedvem az egésztől az ilyen dolgok miatt.Ez egy óriási szélmalom harc. Szép és műszakilag tényleg kifogástalan darabot összehozni. Nem lehetetlen, mert nekem is sikerült többször,de óriás elfogultság kell a márka iránt. Én nem csodálkozom azokon akiket a hideg kúrát tőle.

 

 

 .

Előzmény: vermestibi2 (2768)