133bp. Creative Commons License 2021.02.07 0 11 149143

Tudtommal a váztörés csak bizonyos szólóknál van/volt jelen, csuklósoknál és az új generációsoknál még nem volt ilyen jellegű probléma.

 

Másrészt a típus mögül nem csődölt be a gyártó. Ha jól emlékszem ezeket a javításokat garanciával megcsinálták/megcsinálják, sőt még a gyártó intézett egy cserekocsit is RRP-798 ingyen, hogy a mindennapi kiadásokat gond nélkül teljesítsék. Emellett fontos leszögezni, hogy a szóló Conectók közel 4-5 év alatt fél millió km-en is túl vannak, míg a csuklós Modulók 2 év alatt átlagosan 80-100 ezer km-t teljesítettek (összehasoníltás alapkjaként az új generációs délpesti RVY-k félév alatt 55-60 ezer km-t futottak), emiatt számtalan olyan tényező van, amely által ég és föld összehasonlítani a több ezer darab legyártott számtalan városban jelenlveő Conectókat (mindezt egy elég stabil buszgyártó mellett) az elrontott konstrukciós egyedi pár darab csuklós Modulótól (ahol a buszgyártó már rég csődött mondott). 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (149142)