HUN-C5oNtkov4c5 Creative Commons License 2021.02.06 0 0 14436

Az egészben az az érdekes ,hogy mikor szétszedtem az összes csavar le volt lazulva a kuplung oldalon a nagy fogaskeréké, a kuplungé, sőt a biztosító lemezek fordítva voltak benne , a generátor oldalon a közlő tengely aminek ott van lecsavarozva a vége arról egy az egyben az anya is hiányzott, a hézagolások más helyen voltak,lásd főtengely tővében, és a gyári POLAND feliratú csapágy volt még rajt pedig, mindennek van egy kis kottyanása. És a fene vigye el így is ment hiba nélkül. 😁 4500 km nél állt meg az óra valamikor 94-ben , mert emlékszem gyerekként már nem mért. Valahol azt kezdem érezni, hogy miért akarok túlzásokba esni ha a gyár eleve elnagyoltan az egészet.

Előzmény: frakciós (14435)