dimelo Creative Commons License 2021.01.27 0 1 53531

Ja, semmi újabb. Ezek a 2020. októberi infók.

 

Nem a nyomvonal lesz rövidebb, hanem a Karcagi csomópont lehetne közelebb a városhoz.

Hálózati szempontból a Karcag-keleti elkerülő is nyereség. (34-33. út felé)

A legfontosabb, hogy bevonná a 4. főúti elkerülőt az M4-be, úgy mint a Cegléd-Abony-Törökszentmiklós-Kisújszállásit.

 

A költségeket most az Albertirsa-Cegléd  szakaszból következtetem (2018-as árakon):

Albertirsa és Cegléd közötti 14 kilométert a Colas  kivitelezi, 20,48 milliárd forintból.

Ez fajlagosan 1,5 milliárd/ km... volt.

 

Karcagnál 8 km-en kellene +1 sáv, de 10 km-en új 2x2.

talán megtakarítható 8 milliárdból épülhetne a 8 km-es városi elkerülő, de nem biztos hogy belefér,

mert a 100-as vasúton és a 4. főúton átívelő felüljáró (aluljáró) és csomópont brutális költségű műtárgy...

továbbá a 4206. utat is az M4 csomóponthoz kel bekötni.

 

De - ahogy írod - izgalmas kísérlet ez: Karcagon MINDENT IS LEHET...

 

 

 

 

Előzmény: szil93 (53528)