galapago5 Creative Commons License 2021.01.25 0 0 12473

Sajnos szerintem

ugyan olyan ócska lenne, mert a levegőcsavarnál a házban is más lehet a kúpszög. Én se értem hogy kínait miért nem lehet beállítani, mert a gyárinál azért fél fordulat a levegőcsavaron ide vagy oda, attól még beindult. Még egy dolog amire nem

emlékszem, higy a szivató pillangószelepnél a kis lyuk a réz lemezen azt hiszem hogy nem alul, hanem felül volt, vagy épp fordítva. Lehet, hogy nem jól keveri hozzá a levegőt. Nem ertem, mert beindult a kínaibal is, de folyamatosan játszanom kellett a szivatóval, hogy le ne fulladjon. Valahol félállásba fogtam, azt kicsit nagyobb gáz, de hiába melegedett be a motor, utána is vagy nagy gáz, vagy lefullad, hiába állítottam a levegőcsavart... Én feladtam a kínaival. Egyszerűbb volt egy régit felújítani, pedig volt vele munka. A motor felőli oldala a karbinak nem volt síkba, gondolom mindenki megtépi a csavarokat, azt az alut meghajlítjuk kicsit, hiába van a műanyag/bakelit közdarab. Az úszóház felfogató menete is meg volt szakadva, azt is fel kellett fúrni, menetelni. Az úszóház csavartartóját lecsiszoltam, hogy a szilikontömítésre jobban rá lehessen húzni, az úszó szelepe nem zárt eléggé, így az úszóra tettem egy csepp ónt, amit becsiszoltam, hogy pont zárjon a szelep. Lukas volt az úszó, kiszárítottam, kifujtam, megforrasztottam. A pillangószelepet , szivató szelepet is kicseréltem a kínaiéra... Szóval egy-két órám ráment, de most pöcc-röff indul, nem csöpög a benzin belőle. Még talán jótanács: a benzincsapot menetes részét érdemes tömíteni, én a Locktite teflonos kócát szedtem szét és vékonyan azt tettem rá, mert a menet mentén is kikerúlte a benzin a csapot és hiába zártam el, minimálisan szivárgott. Nem értettem, hogy zárt csapnál hogy lehet, hogy mégis volt szivárgás. Most viszont csepp benzin sincs se a csap környékén, se a karbin sehol...

Előzmény: JIKOV VARI (12469)