rm40 Creative Commons License 2021.01.23 -2 5 68160

Ennél még abszurdabb a dolog:

A MÁV egykori Zágrábi Üzletvezetősége (mely ekkor már a Magyarországgal kifejezetten ellenséges kisantant egyik országa államvasútjának része) udvariasan felvilágosítást kér a MÁV Pécsi Üzletvezetőségétől arról, hogy a levélben jelzett, Trianon előtt valóban a Pécsi Üzletvezetőséghez tartozó vonalakról konkrétan miért (tehát alépítmény, felépítmény vagy valamely műtárgy okán) tiltották le a 327 sorozatot az 1914-es Közlekedési Határozmányokban - annak ellenére, hogy ezek a vonalak 14 tonna tengelyterhelésűek. S kérik ezt a felvilágosítást 7 évvel azután, hogy Horvátországot és Délvidéket e vonalakkal együtt elszakították a Magyar Királyságtól és azóta az ő üzemeltetetésükben áll. És teszik ezt német nyelven.

Előzmény: manhattani (68159)