Sics Creative Commons License 1999.09.29 0 0 54
Üdv !

> Nem a kihordó a felelős, hanem a kiadó és a terjesztő.

Csak épp soha az életben nem tudod rábizonyítani...

Néha sziszifuszi melót jelent kideríteni, hogy valami istenátkát melyik bagázs hordott ki ... ( terjesztett ) - a yardnak persze jobban menne a dolog, de ők is beleütköznének abba, hogy az érintett cég ezerrel kezdené magyarázni, hogy az ő embereik biztosan nem dobnak olyan postaládába, amin szerepel a tulajdonos azirányú kérése, hogy neki ilyet ne ...

Na meg: sötétedés környékén egy amúgy is homályos lépcsőházban tuti nem lehet elolvasni, hogy hova mi van írva.

Mindegy, mellékes probléma, féltucat ilyen postaláda van a városban, es a 44 ezres terjesztett mennyiséghez képest smafu.

***

NaNe, manipuláció: a megtévesztés stb. tán igen, de ... nem hiszem, hogy megállna: hisz nyilvánvaló valótlanságot állít, ha valaki elhiszi, kezeltesse magát... ( nem életszerű, hogy komolyan azt higgye ... )

Mindazonáltal néha tényleg túlzás ...

Félretájékoztatás, tudatos hazugság illetve önmagukban és külön-külön igaz tényeknek oly módon történő csoportosítása, amiből előreláthatóan téves következtetést fognak levonni azok, akik ebben a formában találkoznak velük.

A "mire nevelés" megint jó meglátás...

***

bélféreg
> kit érdekel a reklámok
> Vásárlásnál úgysincs döntő szerepük.

1.
Hehe, ezt a pszihomókusok másképp gondolják...

2.
A reklám arra jó, és kell is, hogy felhívja a lehetséges vársárló ( üzleti partnet) figyelmét arra, hogy az adott potenciális eladó egyáltalán létezik ott van a picon...

Eddig nincs is gondom vele. De a már amúgy is inkorrekt informatív manipulálás mellett rábeszélő eladási módszerek teljes metodikáját igyekszenek belevinni ... ( szükséglet felkeltése, szükséglet tudatosítása ... )

***

Olvasgassatok róla, akkor immunisabbá válltok rá :-)

bye
Sics