bélféreg Creative Commons License 1999.09.29 0 0 52
Átgondolva a témát, a következő megállapításokra jutottam:
1. A reklám ne mondjon igazat. A reklám hazudjon, de mocskosul! Most, őszintén: kit érdekel a reklámok információ értéke? Ha már vannak reklámok, akkor legalább legyenek látványosak, szellemesek, amennyire lehet szórakoztatóak. Vásárlásnál úgysincs döntő szerepük.
2. A reklámköltések mind a mi zsebünket terhelik, mi tartjuk el a médiát! Ez a pénz mindenképpen oda vándorolna (már ha akarunk tévét, meg rádiót, stb.). Persze meg lehetne oldani más formában is, mint a reklám, de valljuk meg: ez a jelenleg ismert megoldások közül a leghatékonyabb.
3. Szerintem Magyarország annyira kis piac, hogy a reklámoknak semmi hatása nincs a vásárlóerőre, tehát a multik nyugodtan beletehetnék a pénzt a média zsebébe, és ezzel megkímélnének minket a reklámoktól.
4. A jelenlegi műsorok színvonala mellett jobb ha egész nap reklámot sugároznak...
5. És a Reklám Elhárító Szolgálatot ki szponzorálná? :)