torqmatic Creative Commons License 2021.01.18 -2 5 25112

Ha -2 perc is megengedett lenne, akkor most a -2,5 percről vitáznánk, hogy ha lehet 2 akkor 2 és fél már miért ne?

 

Ezt honnan veszed? Lehet, hogy újat mondok, de a tűrés fogalma a mérnöki gyakorlatban (és kb mindenhol az életben) létezik, de ennek az értékét reálisan kell meghatározni. Gondolom te is fel lennél háborodva, ha az 50-es táblánál 50,5 km/h-val haladva megbüntetne a rendőr, de a jelenlegi kb. ~65 km/h-s büntetési határról se gondolja azt senki, hogy miért nem 70, 80 vagy 90...

 

Ezt nem tudom kik itt önkényesen kitalálták, hogy a 0-3 perc késés az elfogadott, csak ezt nem veszik figyelembe, hogy ez is a végállomási tartózkodási időből vagy a pihenőidőből megy... Neked még a monitor előtt ülve is jár az óránként 10 perc pihenő, de a járművezető nagyvárosi forgalomban, folyamatos stressz és koncentráció mellett gyakorlatilag dolgozzon órákig folyamatosan, ugye? Ez szerintetek komolyan így a jó?

Előzmény: e-Ticket (25111)