atuc Creative Commons License 2021.01.14 0 0 12612

Azért, mert az én autóm motorjában, gumiból készült alkatrész nem tartózkodhat 100 ezer km-nél több ideig. És pont. Szíjat pedig készletben cserélek. 

A másik pedig az, hogy eddig legalább három szíjszakadt 2.0 CR TDI-t láttam 100 ezernél kisebb futásteljesítménnyel.

Más:

A DSG váltónál a hatvanezres olajcsere reális. A százhúszról meg úgy gondolom, olyan mint a kézi váltónál az élettartam olaj. Baromság.

Rokongyerek 1 éves garanciális Golf GTI-jében megbarnult a Longlife fagyálló. Beküldtem a szervizbe, ne nálam fizessen ha garanciás a szekér.

Na?

Nem cserélték ki. Az úgy jó. A szép lila G13+ fosbarna lett és jó.

Vagy a Ford 100 ezer km-es motorolajcsere periódusa?

Szóval az autógyártók azt szeretnék, ha négy, max ötévente leamortizálnád és leélnéd az autódat és újat vennél.

Előzmény: Octi19 (12611)