NaNe Creative Commons License 1999.09.26 0 0 40
Sics,

Nem tartom nagy gondnak a szórólapokat.
Én is olvasom, és ha elegem lesz belőle, akkor ki fogom írni, hogy ne dobálják be.

De egy ilyen áruházi katalógus nem kártékony. Rá van írva, hogy margarin 120.-, két ágú létra 3000.- Slusz.

De csak emlékezzetek augusztus 11-ére. Hányan próbáltak bennünket átmalmozni a csuda napszemüvegekkel. A fogyasztók pedig csak a reklámokból szerezhetnek információt, azok pedig hazudnak.

Gyakorlatilag az ember intelligenciájától, vagy esetleg konkrét ismeretétől függ, hogy beugrik-e, vagy sem. De mi erre a garancia és ki vállalja a felelősséget, ha mondjuk pld. a Knorr mégsem 'minden nap új varázslat', egyszerűen csak egy mezei levespor ?

Értem, hogy egy reklámot a szakemberek igyekeznek minél hatásosabb eszközökkel elkészíteni. De van egy határ. Nem léphetik át az igazság korlátait, mert ez esetben semmi különbség nincs a reklám és rémhírterjesztés között.
Én tudom, hogy a sör, nem az istenek ajándéka, de a szomszéd lehet, hogy elhiszi. És egy pohár finom sör helyett valami mítikus dolgot sejt a pohárban.
Talán nevetségesnek tűnik, de könnyen előfordulhat ez a szituáció.

NaNe

Előzmény: Sics (39)