Kezdődik a szívás.
VCDS-ben találtam működés közbeni tesztet, katalizátorra, oxigénszenzorokra, oxigénszenzor öregedésre, egr, stb.
Teszt közben, a vcds utasításai szerint, a meleg motort pörgetni kellett, hol 5000fölé hol tiltásig hol 2000fölé stb.
Végigcsináltam a tesztet, végén minden ok, minden jól működik, hibakód nincs.
Kocsival állnék vissza a helyére olajnyomás be-be villan, aztán jó. Próba kiskör, most már folyamatos olajnyomás hibajelzés. Motor hangja amúgy kifejezetten csendes. Olajszint jó. Nívópálca félig törött volt már autóvásárláskor, most beletőrt és a fele bent maradt a motorban.
Holnap veszek olajnyomásmérő műszert meg olajgombát, nívópálcát.
(utánaolvasgatva azt írják ennél az 1.4 16V benzinesnél a csapágykopás miatt szokott kicsi lenni az olajnyomás, 0.25-ös túlméretes csapágyakat kell belerakni)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/5/9/8/THM_0016401598.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/5/9/9/THM_0016401599.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/6/0/0/THM_0016401600.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/6/0/1/THM_0016401601.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/6/0/2/THM_0016401602.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/6/0/3/THM_0016401603.jpg)