Törölt nick Creative Commons License 2020.12.27 0 0 5992

Kezdődik a szívás.

VCDS-ben találtam működés közbeni tesztet, katalizátorra, oxigénszenzorokra, oxigénszenzor öregedésre, egr, stb.

Teszt közben, a vcds utasításai szerint, a meleg motort pörgetni kellett, hol 5000fölé hol tiltásig hol 2000fölé stb.

Végigcsináltam a tesztet, végén minden ok, minden jól működik, hibakód nincs.

Kocsival állnék vissza a helyére olajnyomás be-be villan, aztán jó. Próba kiskör, most már folyamatos olajnyomás hibajelzés. Motor hangja amúgy kifejezetten csendes. Olajszint jó. Nívópálca félig törött volt már autóvásárláskor, most beletőrt és a fele bent maradt a motorban.

Holnap veszek olajnyomásmérő műszert meg olajgombát, nívópálcát.

(utánaolvasgatva azt írják ennél az 1.4 16V benzinesnél a csapágykopás miatt szokott kicsi lenni az olajnyomás, 0.25-ös túlméretes csapágyakat kell belerakni)