vermestibi2
2020.12.26
|
|
0 0
2626
|
Azért a valóságban nem egészen így néz ki egy motor-restaurálás.
Kimaradtak a videóból pl. az elnyalt fejű, mozdíthatatlan, beszakadó csavarok, a sérülésmentesen nem szétszedhető alkatrészek, a már elve tönkrement, javíthatatlan alkatrészek, széttört, szétrepedt, szétkopott cuccok, stb., stb. Kimaradt többek között, hogy a kerék újrafűzés után üt, nyolcas van benne, házilag szinte lehetetlen kicentrírozni, és szinte senki nem vállalja el a centrírozását. Kimaradt, hogy a hiányzó, cserélendő alkatrészeket alig-alig lehet beszerezni - egy egyszerű Riga újracsapágyazásához is jellemzően két csapágyboltból kell beszerezni a csapágyakat és szimeringeket, s általában várni kell, mert nincs a polcon pl. 16003-as. A festék eltávolítása sem olyan egyszerű, mint a videón, a Kromofágnak meg Kromoluxnak nevezett cucc valami átcímkézett patakvíz, a régi szovjet festékkel nem bír el. A tank tisztítása sem olyan egyszerű, mint a videóban - de ezt nem kell ragoznom. |
Előzmény: puckandúr (2625)
|
|