eFBIáj Creative Commons License 1999.09.17 0 0 30
Egyiptom_Az_Igazi!
Ezt nem mondhatod komolyan! Hová lehetne csökkenteni? (Ha van valami közelebbi info-d, hogy hol olvastad, kíváncsi lennék rá. Ez egy paranormális jelenség...)
Egyébként a minap a metrón 22:00 körül, egy (számomra)kellemes meglepetés ért: a hangosbemondón nem az szólalt meg az egyik megállóban, hogy "kérem vigyázzanak, a sufnyi záródik..stb" hanem a Scooter-től a How much is the fish?, s ez nem tréfa, egész a végállomásig hallgattam. Asszem a pilótafülkében van májkrofon, nem csak az a beszélőgép, valószínűleg azon sugározták a zenét. Őrület! Azért mégis fejlődik a Cég. A másik se semmi: egy mamóka leszáll a gépről (metro) előrearaszol a pilótákhoz és azt mondja:
- ne haragudjanak kedveskéim, de olyan nagyot kell lépni, nem lehetne kicsit közelebb állni a perónho'?
- mire a navigátor aszongya:
- mamika, ez nem busz, itt arra kell menni, amerre a sín van...

GabE! Ez csak a BKV emberjavító próbálkozása! (Sok jó ember kis helyen is elfér...) s ezt még fokozni is lehet! A légfék egyszeri, de erőteljes alkalmazásával az utasok által elfoglalt hely a felére csökkenthető, az utaslétszám megtartása mellett. Ilyenkor az utazóközönség az első szélvédőn foglal helyet, így a hátsórészen akár teniszezni is lehet. Komolyabban: erről a MÁV-gyorsvonat kontra MÁV-IC jut eszembe. Mindössze 320-Ft (lehet, hogy már több) s biztosított a kultúrált, egyszemélyes ülőhely. Mindemellet tiszta, pontos, egyszóval más világ, de azért még MÁV és azért még Hungary. Jó,jó, nyilván egy 4-6 villamoson a helyjegy egy kicsit bizarrul hangzik. De valami hasonlót meg lehetne próbálni nem?