disp_ Creative Commons License 1999.09.16 0 0 802
1-2 hozzászólás :
Merto diesel : M28 as győnyörü bkv-s festéssel évente 5-6X kihuz egy szerelvényt Dunakeszire a járműjavtóba.
Légkondi a kocsikban : uraim utaztatok már Hernyóval egy olyannapon amikor a hőmérséklet 25C felett van? Na ilyenkor szoktam mondani hogy a MÁV extra szolgáltatást ad az utazás mellett szaunázhatok is. Különosen érvényes mindez a BDvmot pronjára ahol a szekrényben elhelyezett villamos berendezések tovább forrósyítják a "hangulatot"
Bhv szitálása : nem csak a kocsi a hibás, hanem a pályafelépítméy is okozhatja. Friss tapasztalat ezügyben : Rákospalota-Újpest Dunakeszi : jelenleg a balvágány már ki van cserélve (60kg/fm rugalmas lekötés végig heggesztett sin új ágyazat) a jobb még nincs (48kg/fm Rugalmatlan lekötés szétázott ágyazat) az uj vágányon hangtalanul suhan a 7 kocsis Bhv-s szerelvény a régin kattog és zörög a 020-as Hernyo is (a legújabb).
Szoval nem feltétlenül forgováz hiba a "szitálás"