eFBIáj Creative Commons License 1999.09.15 0 0 11
T.bagojj úr!

Valamiért az az érzésem támadt, hogy Te valamiféle bensőséges kapcsolatban állsz a BKV-val, (..."azokat b*szogatják, akik akár értenek is hozzá, illetve akik azon munkálkodnak...." ... hm . talán metró?...), s ezért személyes támadásnak érzed a BKV-t érő mindennemű kritikát. Szeretném elkerülni a személyeskedést, nem ez a célom! Igazat adok abban, hogy a BKV igenis fejleszti gépparkját (24-es kárpitozott ülésű villamos, kárpitozott HÉV és metró ülések,modern buszok, stb.). Apropó kárpitozás: mióta szövetbevonat került a fentemlített ülésekre, mintha kevesebb lenne a firkálás és a hasítás. Lehet, hogy ez szubjektív dolog.
Én sajnos nem hobbiból, hanem muszájból "utazgatok" minden nap, és ezidő alatt felötlenek bennem olyan kérdések, melyekre nem találok választ.
Jópárra már rávilágítottál, (kezd félhomály borulni az egyébként töksötét agybugyraimra...), de lenne még pár. pl, metró-ellenőr tanilag:
- Helyszín: Keleti PU-i megálló, felszín, ahol a mozgólépcső véget ér. Ömlik fel a mélyből a kb. 4mrd. utas. 5 fős ellenőr osztag vizsgálja a jegyeket, ez Ok. (szerintem azért fizetek oly sokat havonta, mert sok a bliccelő! >:-{ ) Kérdés: miért kell közvetlenül a mozgólépcső tetejére állnia az osztagnak, s nem mondjuk 4 méterre? Tudom,tudom,meglógnának a dörzsölt ingyenélők, de az említett 4mrd. ember, ha nem állna senki elé, akkor sem tudna leszállni a lépcsőről egészségesen. Ígyviszont a hátul állókat "kiköpi" magából a mozgólépcső, s kész a fogalmi-dugó! Tömeg-lökdösődés-indulatok-Balesetveszély! (ez utóbbiért a BKV lenne a felelős? biztosítás-pereskedés-kártérítés) Legutóbbi élményem ezzel kapcsolatban egy fellökött, földön fekvő, kb.80 év körüli néni!
Várom magyarázatodat.