gorcher Creative Commons License 2020.12.12 -1 1 24876

Nagyon nem értek egyet a kormányhivatallal (bár a végére tekergős lesz az álláspontom). Jól látszik, hogy bár abban igazuk van, hogy a járatok mindössze 9%-át sűrítette a BKK (vagyis ténylegesen a VT, a BKV és HÉV), azonban sűrítésre nincs szükség.

 

Mert 1. amit most sokan tömegnek éreznek a tömegközlekedésen, az nem tömeg, az az átlagoshoz sem közelítő kihasználtság, amit a legtöbben a hisztériakeltés miatt éreznek csak tömegnek. Azonban minden egyes buszon elsőként a legelső ülések kelnek el, pedig ott a tök értelmetlen nyíl, hogy menjen mindenki hátrébb. Meg az utasok amúgy sem ülnek szét a szabad helyeken, hanem mindenki inkább egymás arcába tömörül. Oh és menjetek be egy plázába. Ott már nem is baj a tömegnyomor.

 

2. ugye mi vagyunk az egyetlen nép a földön, aki ingyen parkolással küzd egy vírus ellen. Ennek a következménye mára az, hogy teljesen hétköznapi forgalom mellett a tömegközlekedési eszközök kihasználtsága beszakadt. Természetes folyamat, ahogy az is, hogy a növekvő gépkocsiszám romló levegőt, dugókat okoz. Ismét csak a plázák környékét tudom felhozni forgalomvizsgálatra.

 

Szóval lehet itt szopatni a BKK-t, de igazuk van. Azt viszont csodálom, hogy nem dobták még el a gyeplőt, hogy ha ezt akarják, akkor nesztek. A 8 óra utáni hálózati racionalizálásra már két hónapja megmondták, hogy túl sok meló, a pénz meg úgysem számít, szóval nem értem, hova ez a nagy ellenállás. Pénz úgyis van lóvéra. De azért este 10-kor, meg hajnal 1-kor utazni a városban elég furcsa élmény. Saját nappali és éjszakai járatom volt hazafelé a héten mind a négy alkalommal. Komolyan próbáljátok ki, ha van papírotok. Még egy ilyen gazdag ország nincs a világon, az tuti!

Előzmény: trizs77 (24875)