BZoltan Creative Commons License 2020.12.11 0 0 82764

Egyik kereskedőnél sem ugyanolyan mennyiségben fogynak a különböző árkategóriás borok. Nem hiszem, hogy ezzel különösebben nagy titkot árultam volna el :) A legtöbb boltban a drága termékek szerepe az, hogy a kedves vevő aki az olcsóbb cuccot veszi meg jól érezze magát, hogy ő milyen menő kínálatból válogat. Minden kínálatban, minden szegmensben, minden kategóriában kell egy-egy legdrágább és legolcsóbb termék pusztán viszonyítási alapnak. Ez az elsődleges funkciója a drágább 40%-nak. A baj akkor van, ha ez a drágább szegmens a készlet 90+ százalékát teszi ki... ha ez a felállás akkor a kereskedés egy luxus shop ami az elitet szolgálja ki. Ez is valid üzleti stratégia, de szemmel láthatóan nem igazán fenntartható.

Előzmény: Hepci (82750)