prakk Creative Commons License 2020.12.04 0 0 2077

Megtörtént. 50 e kilométert futott Kalinámtól megváltam. Panaszra nincs okom, sosem hagyott cserben. A márka körül kialakult általatok is ismert negatív körülmények azonban elbizonytala-

nítottak. A sebességváltó szinte a kezdetektől fennálló problémája - nem a hangos működés- hanem a

kapcsoláskor hol gyengébb, hol erősebb koppanó hang, amire a szerviz sem tudott megoldást. 

 

Döntéserősítő tényező: https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/auto-news/autovaz/4563-avtovaz-rasskazal-pochemu-ne-mozhet-spravitsja-s-voem-mkpp-na-lada.html

 

 "Az AvtoVAZ elmondta, miért nem tud megbirkózni a kézi sebességváltó ordításával a LADA-n: 

Azt mondták, hogy a jelenlegi gyártási kultúra mellett ezeket a hangokat nem lehet kezelni a géppark korszerűsítéséhez szükséges jelentős beruházás nélkül, hogy a jelenlegi gyári felszerelések nem teszik lehetővé a sebességváltó fogaskerekeinek nagyobb pontossággal történő feldolgozását."

 

A hangsúly itt a gyártási kultúrára való hivatkozáson van. Nem beszélve az esetleges jövőbeli alkatrészellátásról, azok minőségéről. :-((