Törölt nick Creative Commons License 2020.12.01 -5 0 9861

Pont az a lényeg, hogy nem szabad így gondolkodni, nem szabad így ezzel elintézni. Lényegtelen hogy kinek mennyi pénze van, és hogy ebből mennyit tud retróra költeni. Nem csak az ár a probléma, sokkal nagyobb a baj, leírtam már.

A 9857-ben lett említve a veterán 50-60 éves autók. 100+ típusból össz. több 10e-100e db elérhető még most is, évek óta nézem az autójavítós, felújítós műsorokat, láttam sokmindent. Olyan régi autók is vannak, amikből csak 10-20e-et gyártottak, raktak össze, és még több 1000 egész autónyi alkatrész van, amikből nem lett akkor kocsi építve, azaz bármikor lehet új alkatrészt venni. Meg olyanok is vannak, amiknél megvan minden terv, ha nincs alkatrész, akkor most legyártják, olcsón! Stb.. Ha megnézitek, a veterán autók nagy részének ára 50-70 év alatt nem nőtt a 10-szeresére! Akkor hogyan lehetséges az, hogy az 1982-1994-ben gyártott (átlag 1988-cal számolva csak 32 évesek) Commodore cuccok röpke 14 év alatt a 10-szeresére drágultak, amikor a mai napig tele van velük a net, bármikor lehet venni, bármikor lehetett venni 5, 10, 14 éve is, egy halom modern chipet utánépítettek (nincs alkatrészhiány, A1200-hoz is van mindenféle chip), és nonstop készülnek új hardverek? Kapisgáljátok már? Ez nonszensz. Semmi reális oka nincs a 10-szeres árnak, csak a kereskedők kapzsisága. Alig van most kevesebb Commodore cucc, és retrós, meg gyűjtő, mint 14 éve volt.

Előzmény: siz (9860)