cam aro Creative Commons License 2020.11.26 0 0 102923

Ettől kétcsöves az első MZ lengéscsillapító is, bár nagyon nem úgy néz ki. ""

 

attol egy csoves, mert az olajba belefuto szar kiszorito tomeget a felul levo levego nyeli el, es nem egy kulon olajkamra, mint a ket csovesnel. 

legyen mindegy. 

 

egy tanacsom van az epitonek. 

also teleszkop szar aljaba -furat vegebe - vagjon egy-egy  M5 menetet, bele tomitett csavart. 

igy nem kell veghatarolot bontani olaj cserehez. 

ha ez megvan..

tiz perc az olaj csere, es majd o velemenyt mond a tapasztalatokrol. 

 

(es be is lehet szelepelni a telok tetejen levo zaro dugot, igy felfujt levego mennyisegel allithato a rugo kemenyseg..

van kontra. 

az egy szimmeringes rendszer ehez nem tomor zar.. 

ket szimmering befer az also szarba (mz 35mm) .. ideiglenes megoldas.. mukodhet . 

de a legjobb ha kap egy toldast, igy mar harom szimmering is berakhato zeegerel. . .az meg majd orok elet a levegos allitasban.. 

gyanitom egy simson vaznal erre nincs szukseg.. mintahogy lengescsillapitas hangolasa sem..

 

(orszagos endurance versenyekre jartam 250 etz-vel anno.. 

de hazudok.
mert azt a felkeszitett 250-et szezon kezdete elott ossze csuktam mint a collstockot. .. igy simsonal, mert mas nem maradt.

elso verseny ob II. II hely. 

tudok vitatkozni.  )  

Előzmény: csg1 (102921)