Ettől kétcsöves az első MZ lengéscsillapító is, bár nagyon nem úgy néz ki. ""
attol egy csoves, mert az olajba belefuto szar kiszorito tomeget a felul levo levego nyeli el, es nem egy kulon olajkamra, mint a ket csovesnel.
legyen mindegy.
egy tanacsom van az epitonek.
also teleszkop szar aljaba -furat vegebe - vagjon egy-egy M5 menetet, bele tomitett csavart.
igy nem kell veghatarolot bontani olaj cserehez.
ha ez megvan..
tiz perc az olaj csere, es majd o velemenyt mond a tapasztalatokrol.
(es be is lehet szelepelni a telok tetejen levo zaro dugot, igy felfujt levego mennyisegel allithato a rugo kemenyseg..
van kontra.
az egy szimmeringes rendszer ehez nem tomor zar..
ket szimmering befer az also szarba (mz 35mm) .. ideiglenes megoldas.. mukodhet .
de a legjobb ha kap egy toldast, igy mar harom szimmering is berakhato zeegerel. . .az meg majd orok elet a levegos allitasban..
gyanitom egy simson vaznal erre nincs szukseg.. mintahogy lengescsillapitas hangolasa sem..
(orszagos endurance versenyekre jartam 250 etz-vel anno..
de hazudok.
mert azt a felkeszitett 250-et szezon kezdete elott ossze csuktam mint a collstockot. .. igy simsonal, mert mas nem maradt.
elso verseny ob II. II hely.
tudok vitatkozni. )