Fruzsinszkova Creative Commons License 2020.11.23 0 0 202

1.Tönkrement az általam használt hűtőszekrény. Internetes keresés után választottam az Extreme Digital online felületén egy Gorenje tipusú terméket. A Weblapon szerepelt, hogy a boltunkban megtekinthető. A boltban közölték, hogy a megktekinthető alatt azt értik, hogy a monitoron tudják megmutatni. Kicsit csodálkoztam de 2020. 11. 16-án készpénzben vásároltam az Extrém Digital 1044 Bp. Ezred utcai üzletében 1 db alulfagyasztós Gorenje NRM8181UX tipusú hűtőszekrényt. A vásárláskor arról tájékoztattak, hogy november 23.-áig tudják a szállítást vállalni. Közöltem velük, hogy az online elérhetőségükön 1-3 napos szállítási idő van megjelölve, de a megnövekedett forgalomra hivatkoztak. November 20-án az Extreme Digital e-mailben tudatta velem, hogy átadták szállításra a Home Delivery Team nevű cég részére az árumat és egyben adtak egy csomagkövetési számot is. A csomagkövetési szám: 1659420 A HDT oldalán viszont azzal a jelzéssel találkoztam, hogy még nem kapták meg a csomagot. A jelzés November 21.-én 10:46:16 órakor változott “ A megrendelése a Budapesti Központi raktárunkban van” állapotra. November 23.-án 08:59:08 és 09:06:00 órakor szintén változott a szállítás státusza “Megrendelés kollégánk autóra  tette és útban van a címzett felé” feliratra  November 23.-án 7:24 órakor felhívott a szállító cég munkatársa és közölte, hogy 16.00 óra és 18.00 óra közötti időben hozzák ki a terméket.10.27 órakor felhívott a konkrét szállító aki közölte, hogy nem tudja kihozni a terméket, mert a dugvilla le van szakadva.  Ezután bementem az Extreme Digital Ezred utcában lévő boltjába - ahol vásároltam a terméket - és közöltem a fentieket. A boltvezető vette fel a panaszomat és mondta, hogy ebből a termékből ez az egy darab van. Ekkor közöltem, vele, hogy ezután - tekintettel arra, hogy az Extreme Digital nem tudja teljesíteni a köztünk létrejött szerződésben foglalt kötelességeit el kívánok állni a vásárlástól, és egyben kérem vissza az általam befizetett vételárat.
A boltvezető ezt elutasította, és arra, hivatkozott, hogy majd kivizsgálják kinek a felelőssége a tönkrement termék, és egyébként sem jött az még vissza a hozzájuk. Kértem, hogy vegye fel a kapcsolatot a szállítóval, mire az volt a válasz, hogy Ö nem alanya a jogügyletnek. Többszöri kérésem után - miután közöltem vele, hogy Ö az Extreme Digital képviselője és én csak velük vagyok szerződésben. - felhívta a szállító céget - nem a szállítót!!! - ahol a központban nem tudtak semmilyen problémáról.
Az általam kifizetett vételárat nem volt hajlandó visszaadni azután sem, hogy közöltem vele az elállás tényét és azt mondta hogy majd jöjjek vissza amikor A szállító visszavitte a terméket a raktárukba és hivatalos jegyzőkönyvet vettek fel a kárról. Kérdésemre, hogy Én ezt hogyan és mikor fogom megtudni válaszolni nem tudott, vagy akart.

Számomra ez az egész magatartás úgy érződött, hogy már az online megjelenésnél megtévesztettek a szállítási idővel és a megtekintés módjával, majd a panaszkezelésben sem vettek tevékenyen-saegítókészen részt, csak az volt a cél, hogy az időt húzzák, hiszen a pénzem náluk van és nekik ez így megfelelő. A vásárlás sürgőssége miatt döntöttem a cég mellett, de nem ilyen ügyfélkezelésre gondoltam.