Mértem már a légtömegmérőt is többször. Mértem műszerrel is, meg tárolós szkóppal is, és én nem láttam semmi rendellenest. Jött szépen a 0-5V az elfordulás függvényében.
De van otthon egy 2 literesbe való komplett légtömegmérőm, lehet egy próba erejéig rádugom.
De érdekes, mert a pl a hőmérő lehúzását se jelzi folyamatos hibalámpával.
Gondolom a lambda fűtés azért megy az ECU egyik kimenetéről, mert egy idő után le is kapcsolja.
A hőmérőket már kimértem az ECU csatiján, és hihető értékek voltak.
Meg ahogy nézem, az enyémben már/még nincsen csati a szívócső alatt. Direktbe jön be az összes befecskendező és hőmérő jel.
Nagyon kíváncsi vagyok már az összehasonlító mérés végeredményére. :)
Remélem rájövök a megoldásra. :)