Tzl Creative Commons License 2020.11.19 0 0 222648

Mértem már a légtömegmérőt is többször. Mértem műszerrel is, meg tárolós szkóppal is, és én nem láttam semmi rendellenest. Jött szépen a 0-5V az elfordulás függvényében.

De van otthon egy 2 literesbe való komplett légtömegmérőm, lehet egy próba erejéig rádugom.

 

De érdekes, mert a pl a hőmérő lehúzását se jelzi folyamatos hibalámpával.

 

Gondolom a lambda fűtés azért megy az ECU egyik kimenetéről, mert egy idő után le is kapcsolja.

 

A hőmérőket már kimértem az ECU csatiján, és hihető értékek voltak.

Meg ahogy nézem, az enyémben már/még nincsen csati a szívócső alatt. Direktbe jön be az összes befecskendező és hőmérő jel.

 

Nagyon kíváncsi vagyok már az összehasonlító mérés végeredményére. :)

Remélem rájövök a megoldásra. :)