Szűcs II János Creative Commons License 2020.11.17 0 1 20663

Geometriailag érted ezt?

Inkább úgy,hogy egy villamos úton állított motorral (ALCATEL hajtőmű?) kellett volna megoldani.

Ezen spórolni?

 

... és minden hónapban leveszik, amikor váltóvizsga van. És utána visszateszik.

 Erre csak az utasítás vonatkozó rendelkezéseivel tudok válaszolni.

 

32.1. A vasútüzem zavartalanságának biztosítása érdekében a zárszerkezettel ellátott váltók végállásban történő esetenkénti rögzítésére biztonsági betétet kell alkalmazni:

[...]helyszíni állítású központból elreteszelt váltóknál meghibásodás esetén.[...]

32.7. Ha az elektromos működtetésű váltó állítása során a váltónak végállás ellenőrzése nincs ― a hiba próbaállítással sem szüntethető meg ―, akkor az állító és ellenőrző biztosítékok kivétele után a váltót a helyszínen meg kell vizsgálni.

 

A lényeg,a biztonsági betétet nem arra használják amire való. Ha feltettek volna egy váltózárat az már más tészta. (Bár felesleges, a váltó lezárása a reteszen keresztül megvalósul). A biztonsági betét alkalmazását az F.2.32-es függeléke és a 103140/1989-es "rózsaszínű füzet" nem erre az esetre írja elő. Leegyszerűsítem:arra való,ha gond van a váltóval de még használhatósági szempontból megfelel az előírásoknak akkor a helyszínen történt megvizsgálás után fel lehet helyezni.

Erre írtam az utolsó gondolatomat amiben meg is egyeztünk,hogy igaz.

 

 

Előzmény: _Nyuszi (20647)