Kérdéseid és véleményeid alapján érintett lehetsz. (Én is)
Vagy a térségben élsz, vagy rendszeresen jársz arra. (Én is)
A megkésett nyomvonalmódosítási szándék előrevetíti az elhúzódó és tragikus konfliktust.
1. ha megvizsgáltatják (azt hallottam így lesz), akkor addig a 153-183 km közötti szakaszt nem lehet kivitelezni.
2. ha nem engedélyezik a változtatást, akkor ez "csak" újabb másfél év időveszteség...
3. ha engedélyezik, akkor a jelenlegi megbízásban készülő kiviteli szakaszterv költsége kidobott pénz...
4. ha engedélyezik, akkor precedens lesz - más szakaszokra is (más térségekben)
de a 2. pontból lehet egy durva következmény:
a 30 (+30) km-es Kisújszállás-Kelet - Püspökladány - Földes-kelet(M35) szakasz a forráselosztásból kimarad...
Ahogy a karcagi ogy. képviselő nyilatkozta: a pénzügyminiszter maximálisan támogatja a karcagiak érdekeit...