division by zero Creative Commons License 1999.09.02 0 0 406
Csak annyit tenék még hozzá ehhez, hogy az alkatrész tartalékolást se nagyon látom: jópár Nohabot müködöképes állapotban vágtak szét, ha azok alkatrészeit eltették volna, akkor ma nem ennyi gép müködne...
Amit Sátoraljaújhelyen láttam, az se gondos szétszerelést mutatt, ahol a használható dolgokat elteszik...
Több helyről is úgy hallottam, hogy ez az egész úgy működik, hogy a MÁV eladja a gépeket ócskavas árban (szinte egészben) egy Kft.-nek, aki aztán szétszed, közben csak arra ügyel, hogy a különböző fémeket szétvállogassa, és csomót keres rajta, főleg a dizel-villamos gépekkel mint pl a Nohab vagy Szergej, mivel sok rezet tartalmaznak...
Azon se csodálkoznék ha ennek a Kft-nek tulajdonosai főállásban a Mávnál döntenének a selejtezésekről...
Én igy hallottam, várom a cáfolatot vagy megerősítést...