dimelo Creative Commons License 2020.11.11 -2 2 53083

Hát... ez az!

 

Ha a parlamenti képviselő kijelentette, hogy januárban jelezte, így nem oké, akkor miért járultak hozzá a körny. engedély módosításhoz - változatlan (déli) nyomvonallal?

Hova figyelt ez a parlamenter 2018-ban, amikor 20 m-es koronaszélességre amputálták az M4-et?

A Kormány 1137/2018. (III. 26.) Korm. határozata
az M4 Abony (Kelet) – Törökszentmiklós (Nyugat) közötti szakasz (Szolnok északi elkerülő) megvalósításáról új Tisza-híd megépítésével, valamint

az M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány – Berettyóújfalu közötti szakasz előkészítéséhez szükséges feltételek biztosításáról

11. A Kormány visszavonja az „M4 autópálya Abony–Fegyvernek új Tisza-híddal (kivitelezés)” című projekttel, valamint
Szolnok megyei jogú város gyorsforgalmi kapcsolatának megteremtésével kapcsolatos egyes kérdésekről szóló 1403/2015. (VI. 19.) Korm. határozatot.

 

Ha elvárják a pénzügyminisztertől a maximális támogatást, miért nem várták el 10 éven keresztül?

Főleg, hegy 2010-2018 között saját polgármesterükből lett agrárminiszterük - hozzá tartozott a Körny. Főhatóság is.

 

Valami nagyon nem kerek...

Ezt 2011-ben a derecskeiekkel már eljátszották ... ezért 7 évet késett az M35. Az EU-s forrást az M85-86-ra költötték, majd a 2014-2020-asból lett M35-M4 (határ)...

 

 

 

 

 

Előzmény: Autobahn89 (53082)