Részemről nincs ezen vita. Természetes, hogy a főút minden városban visszakerül a régi nyomvonalra.
De állításodat pontosítani szükséges:
A karcagi elkerülő 1967-ben épült (ez még nem nagy különbség), de akkor még semmilyen M4-ről nem lehetett szó...
A karcagiak 53 éven keresztül hozzászoktak, hogy észrevétlenül elrohan mellettük a "forgalomfejlődés"...
Ezért most sem gondolták bele, (esetleg hallgatták el), hogy a visszakerülő 4. főút (3401-34103)
a Karcagpusztai felüljárónál nem csatlakozhat az M4-be, mert díjmentes főúti összekötésnek is kell lennie Kisújszállás felé.
Az önkormányzati javaslatban nincs jelzés erről. (4-5 milliárd többletköltség)
Gesztusértékűnek látszik, hogy "lemondanának" a 4. főút elkerülőjéről, de egy újabb észak-keleti elkerülő érdekében...
Polgármester szerint: A JNSZ megyei Közgyűlés elnökével együtt a javaslatról a héten tárgyaltak a NIF-nél.
"A visszajelzések azt mutatják, hogy jó úton haladunk az elfogadása irányába"...
Lesznek még itt bőven izgalmak és érdekességek...